7 سایت ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک دانلود مستقیم

ایجاد شده در 20 ژوئن, 2023اخبار • 1,083 views

ذخیره سازی فایل های بزرگ در یک دستگاه کار زیاد سختی نیست، با این حال، زمانی که در حال اشتراک یا ارسال فایلهای با اندازه بزرگ به دستگاه ها و یا کاربران دیگر هستید، حتماً به مشکل برخواهید خورد.

ذخیره سازی فایل های بزرگ در یک دستگاه کار زیاد سختی نیست، با این حال، زمانی که در حال اشتراک یا ارسال فایلهای با اندازه بزرگ به دستگاه ها و یا کاربران دیگر هستید، حتماً به مشکل برخواهید خورد.

 

پایگاه خبری رسا نشر - ذخیره سازی فایل های بزرگ در یک دستگاه کار زیاد سختی نیست، با این حال، زمانی که در حال اشتراک یا ارسال فایلهای با اندازه بزرگ به دستگاه ها و یا کاربران دیگر هستید، حتماً به مشکل برخواهید خورد.

اینجاست که ارائه دهندگان میزبانی فایل وارد بازی می شوند و مجموعه ای از ویژگی ها از جمله لینک دانلود مستقیم یا لینک مستقیم را ارائه می دهند تا بتوانید بلافاصله فایل را دانلود کنید.

در اینجا بهترین ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک های دانلود مستقیم به شما معرفی شده اند.

1. گوگل درایو

7 سایت ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک دانلود مستقیم

این یک مورد علاقه شخصی و یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری و میزبانی فایل است.

Google Drive به شما امکان می دهد 15 گیگابایت داده را با استفاده از آدرس ایمیل یکسان در همه دستگاه ها همگام سازی کنید یا اگر مجوز مشاهده و ویرایش فایل های اعطا شده توسط مالک را دارید.

همه اینها بدون پرداخت یک ریال. می‌توانید پیوندهایی را به اشتراک بگذارید که هر کسی می‌تواند از آن‌ها برای دانلود فایل‌ها به‌طور هم‌زمان استفاده کند.

اگرچه گوگل هیچ محدودیتی برای پهنای باند دانلود تعیین نکرده است، هنوز کاربران پیشنهاد کرده‌اند که محدودیت آن روی 500 گیگابایت در روز باشد، اما حتی پس از آن، یک ارائه‌دهنده میزبانی فایل بسیار آسان و مفید است که تقریباً برای همه کاربران اندروید موجود است (برای گوشی‌های هوشمند) در حالی که حداقل 1.5 میلیارد کاربر Gmail وجود خواهد داشت که Google Drive به عنوان یک افزونه و همچنین با G Suite ارائه می شود.

وب سایت: گوگل درایو

2. مدیا فایر

7 سایت ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک دانلود مستقیم

اگر فردی با دانش فنی خوب هستید، ممکن است هنگام دانلود فایل های خاصی با مدیا فایر برخورد کرده باشید.

خوب، این یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان میزبانی فایل است که یک پلت فرم بدون تحریف برای ذخیره عکس ها، صدا، اسناد، فیلم ها و هر چیز دیگری را ارائه می دهد که به اشتراک گذاری آن را با دیگران آسان می کند.

مدیا فایر با مجموع 150 میلیون کاربر، 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان، تا 50 گیگابایت پاداش ارائه می‌کند و با پشتیبانی چند پلتفرمی خود، به شما امکان دسترسی به تمام فایل‌های خود و موارد دیگر را می‌دهد.

این کار کاربرانش را آسان‌تر می‌کند تا بدون هیچ زحمتی فایل‌هایی را که می‌خواهند اضافه، حذف، مشاهده، مدیریت و به اشتراک بگذارند. هیچ محدودیتی برای پهنای باند و بارگیری وجود ندارد، چندین بار آپلود همزمان وجود دارد، و لینک های دانلود مستقیم و لینک های یکبار مصرف نیز با مدیا فایر وجود دارد.

وب سایت: مدیا فایر

3. باکس

7 سایت ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک دانلود مستقیم

ارائه دهنده میزبان فایل بعدی در لیست، باکس (BOX) است. 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و به طور کامل با Google G Suite و Microsoft Office 365 یکپارچه شده است.

Box با 1500 برنامه ادغام شده است که زندگی شما را آسان تر می کند. این یک پلتفرم مدیریت محتوای ابری است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را در زمان واقعی در دستگاه‌ها آپلود و به اشتراک بگذارید.

با پشتیبانی چند پلتفرمی، ساده‌ترین چیزهای Box تجربه‌ای بدون آگهی را با رمزگذاری سرتاسر ارائه می‌دهند. شما می توانید لینک های دانلود را به سادگی با ایجاد یک لینک قابل اشتراک گذاری و کمی تغییر نحو ایجاد کنید تا آن را برای دانلود مستقیم آماده کنید.

وب سایت: باکس

 

4. Mega NZ

7 سایت ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک دانلود مستقیم

Mega NZ یک ارائه دهنده ذخیره سازی فایل ابری نسل بعدی است که ویژگی های بی سابقه ای را به کاربران خود ارائه می دهد. دارای 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان با محدودیت دانلود 5 گیگابایت در روز و آپلود 1 گیگابایت / 6 ساعت.

برخلاف دراپ باکس و گوگل درایو، Mega NZ رمزگذاری شده است، به این معنی که مهم نیست چه چیزی را ذخیره می کنید، بدون تماس با چشمان کنجکاو در جای خود باقی می ماند.

شما می توانید لینک های قابل اشتراک گذاری و همچنین لینک های داغ هر آنچه که می خواهید ایجاد کنید. Mega NZ از چند پلتفرم پشتیبانی می‌کند، به این معنی که در همه سیستم‌عامل‌های گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر از جمله اندروید، آی او اس، ویندوز ، لیونکس، مک و غیره در دسترس است.

Mega NZ از نظر فضای ذخیره سازی ابری سخاوتمندانه و به لطف سرورهای اضافی بیشماری قابل اعتماد است که وقتی زمان بازیابی یا دانلود هر فایل تصادفی ذخیره شده در Mega NZ فرا می رسد، شما را ناامید نمی کند.

وب سایت: Mega NZ

 

5. دراپ باکس

7 سایت ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک دانلود مستقیم

اصلا آیا کسب هست که تاکنون نام دراپ باکس را نشنیده باشد؟ Dropbox یک پلتفرم ذخیره‌سازی ابری با میزبانی فایل‌های بسیار محبوب است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های تا ۲ گیگابایت را ذخیره کرده و با سهولت نسبی آن‌ها را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شما باید یک پیوند قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید، نحوی را تغییر دهید که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌هایی را که به اشتراک گذاشته‌اید دانلود کنند و تمام.

با این حال، Dropbox محدودیت هایی مانند 100000 بارگیری در روز، 20 گیگابایت پهنای باند دارد. از سوی دیگر، پشتیبانی از چند پلتفرم، پاداش 500 مگابایتی در ارجاعات موفق و رابط کاربری آسان برای استفاده بهتر دارد.

با 600 میلیون کاربر، دارپ باکس به خوبی با تعداد زیادی برنامه و ابزار در اختیار دارد.

وب سایت: Dropbox

6. وان درایو

7 سایت ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک دانلود مستقیم

از آنجایی که قبلاً گوگل درایو و دراپ باکس را ملاقات کرده‌اید، منصفانه نیست که OneDrive از مایکروسافت را در ترکیب قرار ندهیم. خدمات همگام سازی و ذخیره سازی داده ها را با بیش از 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می دهد.

اما بد نیست بدانید، می‌توانید با اشتراک‌های Office 365 و موارد دیگر، آن را تا 6 ترابایت یا بیشتر افزایش دهید. محدودیت‌هایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله اینکه می‌توانید در مجموع فقط 10000 فایل آپلود کنید و همچنین محدودیت 250 گیگابایت در اندازه فایل وجود دارد.

طبق معمول، باید یک پیوند قابل اشتراک‌گذاری به پوشه یا فایلی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید ایجاد کنید و به دیگران اجازه دانلود بدهید. آن را ارسال کنید، باید فایل را کمی تغییر دهید تا فوراً آن را به یک لینک مستقیم تبدیل کنید.

وب سایت: OneDrive

7. 4Shared

7 سایت ارائه دهنده میزبانی فایل با لینک دانلود مستقیم

فور شارد یکی دیگر از بسترهای ذخیره سازی ابری با میزبانی فایل رایگان است که 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می دهد.

برای تعداد بیشماری از سیستم‌عامل‌ها موجود است، می‌توانید مستقیماً از عکس‌ها گرفته تا موسیقی و ویدیوها و موارد دیگر را از اندروید، آیفون، ویندوز ، هوآوی و هر دستگاه تلفن هوشمند خود به داده‌ها دسترسی داشته باشید. البته این یک نسخه پریمیوم است.

بدانید چه چیزی پرطرفدار است، فایل‌ها را به راحتی جستجو کنید، تا 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در طرح ممتاز آن دریافت کنید. فراموش نکنید، گزینه ای برای ایجاد لینک های دانلود مستقیم در صورت تمایل وجود دارد و به همان راحتی که به نظر می رسد است. همه چیز و بیشتر، پس چرا در حال حاضر 4Shared را امتحان نمی کنید؟

وب سایت: 4Shared

البته که سرویس دهنده های دیگری هم هستند. مانند :

  • Zippyshare
  • TinyUpload
  • FileFactory
  • SaberCatHost
  • ADrive
  • HighTail
  • Kiwi6
  • WeTransfer
  • DepositFiles
  • JUmpshare

و این تعداد کمی بود از لبست بلند ارائه دهندگان سرویس فضای ذخیره سازی.

و در نهایت همانگونه که گفته شد، این کل لیست بهترین ارائه دهندگان میزبانی فایل با لینک های دانلود مستقیم یا لینک های داغ موجود در بازار بود. البته، برنامه های دیگری نیز در دسترس هستند، اما اینها 7 برنامه برتر بودند که باید حتما امتحان کنید.



منبع: رسانشر